Kasparas julemarked

onsdag 8. april 2015

BESTILLING AV SANG

1. Du sender en mail til   kaspregn@online.no
    Der informerer du om:

*Når anledningen du ønsker sang/tale til er.

* Hvilken anledning.

*  Sang eller tale på rim? Om sang, har du tenkt på en spesiell melodi? (Sjekk forslagslisten min)

* Telefonnummeret ditt og et tidspunkt jeg kan ringe deg for å få opplysninger. (Tenk gjennom episoder/ ting du vil ha med på forhånd.)

*Jeg svarer deg kjapt tilbake på mail om jeg kan ta oppdraget og bekrefter om jeg kan ringe på ditt foreslåtte tidspunkt.

*Jeg ringer deg og innhenter opplysninger og begynner å skrive.

*Du betaler prisen: 750  kr. inn på oppgitt konto.

* Jeg sender deg ferdig sang/tale på mail  innen 7- 10 dager, dersom innbetalingen er registrert. Er det noe du vil ha endret på ordner jeg det, så det blir slik du ønsker.

Jeg kan ta HASTEOPPDRAG om kapasitet  og levere sangen/talen i løpet av 1-2 dager. Da settes alle andre ting til side og prisen blir 1200 kr.

*Jeg sender fra meg det ferdig skrevede resultatet på mail,  men du besørger pynting og kopiering.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar