Kasparas julemarked

onsdag 8. april 2015

VELKOMMEN

Har du blitt spurt om å være forlover og skal i bryllup? Kanskje er du fadder og skal i konfirmasjon eller du skal i jubileum til en god venn? Er du lærer og skal holde avskjedstale for klassen din?  Kvier du deg for å forfatte en sang eller tale?
Ingen grunn til det! Jeg tar oppdraget med stor iver og pågangslyst.
Helst vil jeg ta en liten prat med deg over telefon for å "pumpe" deg for opplysninger, slik at talen/sangen kan bli så personlig og bra som mulig. Om det ikke lar seg gjøre, skriver jeg det ut fra de opplysningene du gir meg.

Jeg har alltid elsket ord! Har undervist i norskfaget i skolen i 18 år og skrevet utallige sanger og taler på rim til alt fra bryllup, konfirmasjoner, bursdager og skoleunderholdning.

JEG GLEDER MEG ALT TIL Å SKRIVE NETTOPP DIN SANG!





1 kommentar:

  1. Hei kjære deg! For en kjempekul idé! Jeg skulle ønske meg en norsk sang til min 50. bursdag i det beste året, hihi. Det er veldig morsomt, hvet du! Jeg er god kjent blant mine venniner for å ha talent med rimer og sanger og slike ting. Vanligvis pleier jeg å ta en sang alle kjenner og skriver en ny text til bursdags"barn". Dette liker jeg ganske godt!
    Ønsker deg god sukksess! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett